Service

1. Wachtwoord vergeten
Ga naar ‘inloggen’ en klik op de optie ‘wachtwoord vergeten?’ Vul je e-mailadres in en maak via de mail die je ontvangt een nieuw wachtwoord aan.
2. Voorraadinformatie
Wil je weten of een item nog op voorraad is in één van onze stores? Neem dan contact op met de customer service zodat zij navraag voor je kunnen doen bij een Promiss store bij jou in de buurt.
Op de webshop van Promiss worden altijd actuele voorraden en beschikbaarheden getoond. Het kan zijn dat een uitverkocht artikel later weer wordt aangevuld. Houd hiervoor de website in de gaten of schrijf je in voor een e-mail notificatie bij het desbetreffende item en je gewenste maat.
3. Actievoorwaarden
Actievoorwaarden SNEEUW20

De actie geldt alleen op 22 en 23 januari en is van toepassing op alle jassen, truien en vesten uit de Sale *. Geldig zowel in PROMISS stores als online.
*Niet geldig op de Mart Visser collectie.
4. Garantie
Promiss doet er alles aan om een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren. Voldoet een product echter niet aan de verwachtingen dan is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product is wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten. Neem contact op met onze customer service via ons contactformulier.
5. Contact vanuit het buitenland
De Promiss Customer service is vanuit het Buitenland (België en Duitsland) te bereiken op telefoonnummer: 00800-00009010.