Ruilen & retourneren

1. Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Zowel ruilen als terugbrengen mag altijd binnen 14 dagen mits de items onbeschadigd en ongedragen zijn en de prijskaartjes er nog aan zitten. Neem altijd de kassabon of retourbon mee wanneer je in de Promiss store ruilt of retourneert. De 14 dagen gaan lopen op het moment dat u de gehele bestelling heeft ontvangen
2. Herroepingsrecht
Je hebt het recht om, binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling, van jouw aankoop op afstand af te zien. Vanaf het moment dat je ons meldt van je aankoop af te zien, heb je 14 dagen de tijd om (een gedeelte van) je order terug te sturen. Log in op je persoonlijke account om een gratis retourzending aan te vragen. Je kunt het formulier dat je aantreft bij je order ook uitprinten.

HERROEPINGSFORMULIER 

Wanneer je je order herroept dan kun je deze kosteloos retour zenden via volgend adres:


Promiss

Antwoordnummer 10148

2700 VB  Zoetermeer

 

Promiss zal na de melding van de ontbinding zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen, alle reeds betaalde aankoopbedragen inclusief eventuele betaalde leveringskosten terugbetalen mits het item ongedragen en onbeschadigd is en het prijskaartje aangehecht is. Promiss betaalt jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waar jij mee betaald hebt.

Is dit niet het geval dan behoudt Promiss het recht om de waardevermindering van het product aan de consument door te berekenen, indien deze waardevermindering is ontstaan doordat de consument verder gaat dan nodig is om te beoordelen of hij het product wil behouden.
3. Hoe stuur ik (een deel van) mijn bestelling retour?
Hergebruik de verzendzak van jouw order of verpak de items in een stevige plastic zak of doos en geef deze af bij een Post NL servicepunt. Vergeet niet de retourbon bij je retour te stoppen. Het ontbreken van een retourbon kan het retourproces vertragen. Je hoeft niet te betalen voor het retourneren van je item of items. 
4. Ik heb betaald via Klarna. Waarom kan ik mijn order niet retour brengen in de store?
Als je gebruik maakt van Klarna betaal je pas nadat je de order hebt ontvangen. Om deze retour goed te kunnen verwerken in ons systeem moet deze altijd teruggestuurd worden naar de webshop en kunnen we geen retour aannemen in de store. Retourneren kan via het dichtstbijzijnde Post NL servicepunt.
5. Ik heb betaald via Klarna. Wat moet ik betalen als ik mijn bestelling gedeeltelijk retour stuur?
Je ontvangt altijd een factuur via Klarna. Hierop staat vermeld wat je moet betalen. Meer informatie over Klarna vind je in onze algemene voorwaarden.
6. Online ruilen

Items die online besteld zijn kunnen niet online geruild worden. Items die online besteld zijn, kunnen alleen retour gestuurd worden. Vergeet niet de retourbon bij jouw retour te stoppen als je deze terugstuurt. Het ontbreken van een retourbon kan het retourproces vertragen. Deze online verkopen kunnen ook in de store worden geretourneerd. Wil je een andere maat of kleur bestellen? Plaats dan een nieuwe order.

 
7. Geld terug

Promiss zal zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen, alle reeds betaalde aankoopbedragen inclusief eventuele betaalde leveringskosten terugbetalen mits het item ongedragen en onbeschadigd is en het prijskaartje aangehecht is. Je kunt een order of item ook terugbrengen in de store (dit geldt niet wanneer je voor de betaaloptie Klarna hebt gekozen). Je ontvangt dan direct het bedrag (contant) terug.

 
8. Verwerking van retouren
Retourneren is gratis. Promiss doet er alles aan jouw retour zo snel mogelijk te verwerken. Promiss zal ook zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen, alle reeds betaalde aankoopbedragen inclusief eventuele betaalde leveringskosten terugbetalen mits het item ongedragen en onbeschadigd is en het prijskaartje aangehecht is.

Voor een persoonlijke gebruikservaring gebruikt Promiss cookies.

Oké