Klachten

1. Prijsverschillen

Prijsverschillen door afprijzingen of aanbiedingen worden niet gecompenseerd.

 
2. Klachten
Neem je online bestelde of in de store gekochte items mee naar de store, zodat we samen kunnen komen tot een oplossing. Neem ook altijd de bon en prijskaartjes (als je die nog hebt) mee naar de store.
3. Komt een order beschadigd of vies bij jou aan?

Retourneer of ruil het item dan direct in de Promiss store.

Heb je een klacht over een item, over de afhandeling van jouw order of een andere klacht over Promiss, neem dan contact op met onze customer service. Wij proberen jouw probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. We streven er naar je probleem binnen 3 werkdagen op te lossen. De totale termijn om een klacht op te lossen zal nooit langer dan 14 dagen bedragen. Vermeld in de e-mail zoveel mogelijk gegevens over het item en/of jouw order (zoals het ordernummer, klantnummer, het itemnummer etc.) zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Indien jouw klacht niet opgelost kan worden dan kun je een klacht in dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
4. Garantie
Promiss doet er alles aan om een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren. Voldoet een product echter niet aan de verwachtingen dan is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product is wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten. Neem contact op met onze customer service via ons contactformulier.

Voor een persoonlijke gebruikservaring gebruikt Promiss cookies.

Oké