Bestellen & bezorgen

1. Verzendkosten

Gratis verzending bij orders vanaf 80,-. Bij orders onder 80,- bedragen de verzendkosten 4,95.

2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Wanneer je niet thuis bent op het moment dat onze vervoerder jouw bestelling wil afleveren, dan zal jouw bestelling bij de buren worden afgegeven. Het kan zijn dat je hebt gekozen voor de optie "niet bij buren bezorgen". Dan laat de vervoerder een briefje achter.
Ze komen standaard de volgende werkdag nogmaals langs met jouw pakket. Je kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het briefje die de bezorger achterlaat. Je kunt je keus tot 22:00 uur doorgeven. 

Lukt het ook de tweede keer niet om jouw pakket te bezorgen? Dan bewaren zij het op een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna wordt het pakket aan ons teruggestuurd.

3. Niet tevreden?

Volgens de nieuwe wet consumentenrecht heb je het recht om, binnen 14 kalenderdagen, van jouw aankoop op afstand af te zien. Vanaf het moment dat je ons meldt van de aankoop af te zien, heb je 14 dagen de tijd om (een gedeelte van) je order terug te sturen. Log in op je persoonlijke account om een gratis retourzending aan te vragen.

Promiss zal na de melding van de ontbinding zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen, alle reeds betaalde aankoopbedragen inclusief eventuele betaalde leveringskosten terugbetalen mits het item ongedragen en onbeschadigd is en het prijskaartje aangehecht is. Is dit niet het geval dan behoudt Promiss het recht om de waardevermindering van het product aan de consument door te berekenen. U mag de kleding wel passen. Promiss betaalt jou terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee jij hebt betaald.

 
 
4. Het bestelproces

Bij de eerste order worden jouw persoonlijke gegevens gevraagd. Je ontvangt na het plaatsen van de order een welkomstmail van Promiss zodat je ook een wachtwoord aan kunt maken. Deze gegevens kun je gebruiken bij het plaatsen van een nieuwe order.

Na het plaatsen van een order ontvang je een orderbevestiging per mail. De status van je order is online te volgen door in te loggen op je persoonlijke account. Ontvang je de orderbevestiging niet binnen 24 uur, dan adviseren wij om contact op te nemen met onze customer service.
5. Bestellen vanuit het buitenland

Je kunt vanuit België en Duitsland bestellen. Jouw order wordt 2 werkdagen later bij je afgeleverd. De kosten voor de verzending zijn 9,95 per order (+ eventuele betaalkosten). 

Je kunt de order volgen via postnl.nl.
 
6. Een order annuleren
Als je een order hebt geplaatst en betaald, is het niet mogelijk om deze te annuleren. Wel kun je je bestelling binnen 14 dagen retourneren in de Promiss store of  deze terugsturen naar de webshop via een Post NL servicepunt. Neem altijd de retourbon mee wanneer je  retourneert in de Promiss store.
7. Verzending & vertraging
Het kan soms gebeuren dat jouw order vertraging oploopt. We proberen je hier altijd zo snel mogelijk per e-mail over te informeren.
8. Levertijd

Bestel je op maandag t/m vrijdag voor 22:00 uur dan ontvang je de order de volgende dag. Bestel je op zaterdag of zondag voor 22:00 uur dan ontvang je de order op dinsdag. Soms loopt een order vertraging op. We proberen je hier zo snel mogelijk per e-mail over te informeren. 


De status van jouw order kun je checken met de track & trace code die in de verzendbevestiging staat op postnl.nl.

 

Voor een persoonlijke gebruikservaring gebruikt Promiss cookies.

Oké